piątek, 3 kwietnia 2015

Violetta Live- Łódź- Nowa redaktorka ;D

Witam jestem nową redaktorką na tym blogu ;) Będę podpisywała się /Kinia jestem na razie na okresie próbnym :D Myślę że mnie polubicie.
Postanowiłam dodać post z moich relacji z VL, aby się z wami podzielić zdjęciami oraz filmikami :D


Jak wszyscy wiemy 29 marca w Łodzi odbył się koncert Violetta Live i było zorganizowanych akcji na godzinę 14:30 i kilka z nich bardzo dobrze wyszło ;) Jedną z akcji było że widownia na górze ma białe kartki lub serca i podnosi je do góry a widownia na dole czerwone i tak oto miała powstać flaga Polski i udało się ! Powstała. W trakcie finału Albo pokazywała Jorge tą flagę co nie trudno jest zauważyć. Kolejną z akcji były Glow stick przy którejś piosence, bodajże 'Soy mi mejor momento' wszyscy oświetlali scenę właśnie tymi rzeczami aż nasza kochana Tini się wzruszyła. Następną akcją było śpiewane 'En mi mundo' z polskim refrenem ale nie wyszło... 

























Martina jak również inni bardzo dobrze wspominają Polskę. W trakcie koncertu były piski, krzyki no i oczywiście nie zabrakło beso Leonetty ♥
















Reszte filmików dodam kiedy indziej ;**

//Kinia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz