piątek, 3 kwietnia 2015

Pokój w stylu dziewczyn z 'I ♥ Violetta' :D




Postanowiłam dodać post w którym będą znajdowały się rzeczy jak urządzić pokój w stylu Sonii, Sylwii oraz Wiktorii dziewczyn z programu 'I ♥ Violetta'. Według mnie ten pokój jest bardzo ładny, taki stylowy, dziewczęcy. Taki w stylu naszej serialowej Violetty.

















Poduszka serce- 25,99 zł

Lustro- 179 zł

Stolik biały- 399 zł

Pudełko niebieskie, różowe-  17,49 zł oraz 19,99 zł

Dywan- 169 zł

Dziewczyny na stoliku mają orchideę ja dam storczyka ;)
Storczyk- 14,10 zł

Kaktusy- 19,99 zł

Lampion biały- 59 zł

Obraz (motylek)- 49,99

Wazon fala- 3,99 zł

Poduszka usta lub poduszka z flamingiem- ceny niestety nie znam ;) Ale ok. 20/30 zł



Naklejka na ścianę manekin- 145 zł za 6 sztuk

Naklejki na ścianę żarówki- 69,96

Fioletowa filiżanka (zmieniająca kolor)- 77 zł

Biała toaletka używana na którą można dać swoją biżuterię i dodatkowo są 2 szafeczki na coś- 450 zł

Krzesło do toaletki- 663 zł

Manekin na biżuterię- 34,44 zł

Manekin z sukienką- cena sukienki-  299,99- cena manekina- 145 zł

Stolik okrągły biały- 660 zł

Fioletowa ramka na zdjęcie Leonetty- 18,15 zł

Ramka na zdjęcie z przyjaciółkami lub inne. Do postawienia oraz powieszenia- 8 zł

Firanka z koralikami- 49,99

Pufa różowa- 109 zł
Nie jest taka sama jak u dziewczyn ale innej podobnej nie znalazłam.

Lampka papierowa- ok.100 zł

Sukienka- 119 zł
Nie mogłam znaleźć tej sukienki co trzyma Sonia tej fioletowej, więc znalazłam inną w stylu naszej kochanej Violetty.
Więc gdybyśmy mieli zrobić sobie taki pokój obliczając ile wszystko kosztuje zapłacilibyśmy ok. 5791,58 łącznie z kanapą dziewczyn ;)

Kochani myślę że mój post się podoba ? Ponieważ szukałam tego ponad godzinę :D Zapraszam do komentowania. //Kinia





2 komentarze:

  1. Niektóre rzeczy troszkę drogie, ale pokoik dziewczyn jest przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) Starałam się szukać tanich rzeczy ale niestety najbardziej podobne są drogie :D Ale przecież można również kupić zupełnie inne :**/ Kinia

      Usuń