sobota, 14 marca 2015

AKCJA NA VIOLETTA LIVE-ŁÓDŹ

Na jednym z moich ulubionych blogów o serialu ''Violetta''pojawił się post dotyczący akcji na koncercie Violetta Live w Łodzi. Rozsyłam to dalej, żeby jak najwięcej osób o tym wiedziało. Tutaj link do tego posta: http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/2015/03/akcje-koncertowe-odz-2015.html#more. Według mnie, ta akcja jest świetna, i mam nadzieję, że obsada Violetty zapamięta nas na długo, i z wielką chęcią i radością wrócą do nas w sierpniu na koncerty w Warszawie i Krakowie!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Żeby nie było że kopiuję cudze posty, tutaj jest odpowiedź na komentarz, w którym Dżesika Dominiak napisała że ten post można kopiować. Ja jedynie mogę życzyć powodzenia osobą które jadą na koncert, bo ja niestety nie jadę. Wierzę, że doprowadzicie Martinę do łez!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz